Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Węglowa rama mini Quadcoptera FPV -...
Nięzbędny każdemu droniarzowi klucz uniwersalny do piast dronów. Używając tego klucza możesz szybko i łatwo odkręcić i zmienić śmigło. Plastikowy klucz na nakrętki 8mm i 10 mm. CW i CCW (Silniki Flycolor i Emax).
Opaska - rzep montażowy z dodatkową klamrą ułatwiającą zapinanie. Stosowany do mocowania ciężkiego osprzętu w modelach (akumulatory, regulatory, baterie itp.) Opaska dodatkowo gumowana co zapewnia jeszcze lepsze trzymanie.
Śmigła DAL są idealne do multicopterów klasy 240, 250. Ich głównymi zaletami są: idealne wyważenie, niski poziom wibracji oraz duża wytrzymałość.
Śmigła DAL w wersji trzyłopatowej wykonane z niesamowicie wytrzymałego materiału dedykowane są do 180-tek. Jeśli szukasz bardzo dobrych osiągów i niezwykłej odporności na uderzenia to te śmigła są dla Ciebie. Niektórzy z zawodników World Drone Prix w Dubaju korzystali z tych śmigieł podczas zawodów i byli z nich zadowoleni.
Śmigła DAL w wersji trzyłopatowej wykonane z niesamowicie wytrzymałego materiału dedykowane są do 180-tek. Jeśli szukasz bardzo dobrych osiągów i niezwykłej odporności na uderzenia to te śmigła są dla Ciebie.
Śmigła DAL QJ5030 stworzone z wysokiej jakości elastycznego i wytrzymałego materiału. Śmigła są zdolne do pracy po większości kraks. Idealne wyważenie, niski poziom wibracji to główne cechy tych śmigieł.
Śmigła DAL QJ5030 stworzone z wysokiej jakości elastycznego i wytrzymałego materiału. Śmigła są zdolne do pracy po większości kraks. Idealne wyważenie, niski poziom wibracji to główne cechy tych śmigieł.
Kompromis łączący cechy Śmigieł T5040 a T5045BN. Szybsze i bardziej wytrzymałe niż DAL T5040, lecz nie zużywają tak bardzo mocy jak DAL T5045BN.
Kompromis łączący cechy Śmigieł T5040 a T5045BN. Szybsze i bardziej wytrzymałe niż DAL T5040, lecz nie zużywają tak bardzo mocy jak DAL T5045BN.
Niesamowicie wytrzymałe i wydajne śmigła. Nie każda konfiguracja jest gotowa do pracy z nimi. Nie zalecamy silników powyżej 2300KV. Ich najważniejesze cechy to przyśpieszenie i sterowność. Bardzo trudne do zgięcia - Podczas kolizji najczęściej jedynie się wyginają (trzeba je tylko przeprostować i mogą pracować dalej).
Niesamowicie wytrzymałe i wydajne śmigła. Nie każda konfiguracja jest gotowa do pracy z nimi. Nie zalecamy silników powyżej 2300KV. Ich najważniejesze cechy to przyśpieszenie i sterowność. Bardzo trudne do zgięcia - Podczas kolizji najczęściej jedynie się wyginają (trzeba je tylko przeprostować i mogą pracować dalej).
Niesamowicie wytrzymałe i wydajne śmigła. Nie każda konfiguracja jest gotowa do pracy z nimi. Nie zalecamy silników powyżej 2300KV. Ich najważniejesze cechy to przyśpieszenie i sterowność. Bardzo trudne do zgięcia - Podczas kolizji najczęściej jedynie się wyginają (trzeba je tylko przeprostować i mogą pracować dalej).